14.05.2010

Supergötti isch am schufle

Wie immer isch er kli ko, de Götti uf den ka ma sich eifach verloh.
De Supergötti wird er gnannt nimmt alli Sache sofort ind Hand, ma müss nit bettle undn nit
bloge ma müssn au nit lang froge, wennd Familie Rietschle sieht sgit was zum dü scheue sie wirklich keine müh.
Mir könne euch gar nimi danke so viel häna für uns gmacht aber eins sag ich euch und do könnet da euch uf min wort verloh sin ihr mol in schwierigkeite sin mir au für euch do.

Bi de Mama musst da au scho ins Schlofzimmer ihne go und lüge wie mit de Renovierig dElektrik müss richtig go. Die hät sicherlich wida großi Wünsch und alli mün ko, dass ganz schnell kann e neues Zimmer entschdo.

DANKE and Patricia und de Supergötti für die helfende Händ und Verständnis wenn ihri Kleini Nadja au öfters mol spinnt. :-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich immer über liebe Worte